Retourneren

Ben je toch niet helemaal tevreden met  je bestelling of gedeelte ervan? Dat kan natuurlijk! Volgens de wet 'Kopen op Afstand' ben je gerechtigd om tot 14 dagen na ontvangst van je bestelling deze als retour aan te melden. Na retourmelding heb je 14 dagen om de retourzending naar ons terug te sturen. In het geval van herroeping zijn de kosten van de retourzending voor eigen rekening. Let op: je bent zelf verantwoordelijk voor deze verzending. Pakketten met een postzegel komen niet altijd aan. Het is daarom aan te raden met track en trace code je pakje te versturen. Retourzendingen die niet zijn aangekomen kunnen we helaas niet in behandeling nemen.

Aanmelden retour

Je kunt je retour aanmelden door een email te sturen naar info@lievelies.nl
Vermeld hierbij het ordernummer en de te retourneren artikelen. Je ontvangt vervolgens van ons bericht met instructies. 

Let op: Bij iedere retour dien je het volledig ingevulde retourformulier mee te sturen.

Retourvoorwaarden

  • Artikelen dienen in originele staat (en verpakking indien aanwezig), voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden.
  • Het artikel mag geen gebruik- of draagsporen bevatten.

Verwerking retourzending

Nadat we de retourzending hebben ontvangen wordt deze gecontroleerd door de retourafdeling. Het aankoopbedrag van de geretourneerde producten wordt na goedkeuring vervolgens binnen 14 dagen teruggestort op de rekening waarmee de bestelling is betaald.

Artikelen uit de sale of andere acties (zoals weekend deal, day deal of Insta sale) en borstkolven mogen helaas niet geretourneerd worden

Artikelen ruilen 

We kunnen de order voor je omruilen, alleen als de maat/kleur en/of artikel nog op voorraad is. Zie je op de site het artikel nog staan en wil je niet mis grijpen? In dat geval kun je je order het beste retourneren en zelf een andere maat bestellen op de site. 

Verkeerd item ontvangen?

Uiteraard vergoeden wij bij een verkeerd item de verzendkosten en sturen zo snel mogelijk het juiste artikel naar je toe.